تکمیل تجهیزات "ارتش نظامی هوافضای روسیه" و "سازمان حمل و نقل نیروی دریایی روسیه" با 160 هواپیما و هلیکوپتر

© Sputnik / Sergei MamontovВертолеты Военно-воздушных сил России во время стратегических командно-штабных учений "Центр-2015" в Оренбургской области
Вертолеты Военно-воздушных сил России во время стратегических командно-штабных учений Центр-2015 в Оренбургской области - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ویکتور بونداریف فرمانده "نیروی نظامی هوافضای روسیه"، در سال 2017 دو قدرت روسیه یعنی "ارتش نظامی هوافضای روسیه" و "سازمان حمل و نقل نیروی دریایی روسیه" با 160 هواپیما و هلیکوپتر دیگر تجهیز می گردند.

به نقل از این مقام نظامی: "نیروی نظامی هوافضای روسیه در سال جاری با 140 هواپیما و هلیکوپتر دیگر تجهیز می گردد. از سوی دیگر "سازمان حمل و نقل نیروی دریایی روسیه" نیز اقدام به خرید هواپیما و هلیکوپتر نموده است، در مجموع در سال جاری تعداد 160 قطعه جدید به سیستم حمل و نقل هوایی کشور افزوده می گردد".
بنا به سخنان بونداریف، تمامی بخش های "نیروی نظامی هوافضای روسیه" به تجهیزات هوایی مجهز گردیده اند، هم اکنون بخش جدید این سازمان به میزان 55 درصد تکمیل شده است.
پیش از این نیز فرمانده "نیروی نظامی هوافضای روسیه"، در سخنان خود موضوع بازسازی فرودگاه نظامی و باند فرودگاه های نظامی در استان های آمور، وارونژ، آستیای شمالی و منطقه ساراتوف در روسیه در طی دو سال آینده را اعلام نموده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала