مدت زمان نیاز واقعی بدن به چرت زدن(عکس)

© Fotolia / Yuri Arcursمدت زمان نیاز واقعی بدن به چرت زدن(عکس)
مدت زمان نیاز واقعی بدن به چرت زدن(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواب های کوتاه در طول روز که به چرت زدن معروف هستند، می توانند به شدت بر روی هوشیاری مغز تاثیر مثبت و یا غیر مثبت بگذارند.

به گزارش اسپوتنیک، بدن هوشمند انسان می تواند خود در وضعیت های متفاوت، آداپته کند و ما نیز می توانیم با یک راهکار ساده که به شدت در شبکه اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است، به بدنمان در حفظ سطح هوشیاری کمک کنیم.
بر اساس تصاویری از نحوه درست چرت زدن و خواب های کوتاه در طول روز منتشر می شود می توان مشاهده نمود که بدن ما می تواند با خواب های کوتاه، انرژی لازم برای مدت زمان مشخصی را بدست آورد.


برای مثال، گفته می شود که اگر عجله دارید و احساس شدید خستگی می کنید، 10 تا 20 دقیقه چرت زدن می تواند منجر به افزایش انرژی، هوشیاری و راحتر از خواب بیدار شدن شود و اگر این چرت به 30 دقیقه برسد، باعث خستگی و کلافه شدن شما تا 30 دقیقه بعد می شود.
همچنین گفته می شود اگر عجله ندارید و زمان کافی برای چرت زدن محیا است، 1 ساعت خواب نیمروزی می تواند منجر به بهبود یادآوری صورت ها و اسم ها و در عین حال، همراه با خستگی و کلافه شدن شود. اگر این زمان چرت به 90 دقیقه افزایش یابد، می تواند به بهبود حافظه و احساسات و همچنین به آسانی از خواب بیدار شدن بدون خس خستگی کمک کند.
کاربری در این رابطه می نویسد که همچنین رابطه ای وجود دارد که 15 دقیقه چرت زدن می تواند تا 4 ساعت بدن را در وضعیت آماده باش قرار دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала