ماسک پوست موز

© Photo / PIxabayA woman's face
A woman's face - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری عصر ایران، پوست موز برای رفع خطوط و چین و چروک های پوست بسیار مفید است. همچنین، پوست موز در سفت‌تر شدن پوست و درخشندگی آن نقش دارد. لوتئین موجود در پوست موز به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و ظهور نشانه های افزایش سن را به تاخیر می اندازد.

موز یکی از محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین میوه ها و  در واقع به عنوان یک ابرمیوه حاوی ترکیباتی با توانایی مبارزه با بسیاری از بیماری ها است.

برای تهیه ماسک پوست موز تنها کافی است، بخش داخلی پوست موز را به آرامی و برای پنج تا 10 دقیقه روی پوست خود بمالید. صبر کنید تا فیبر پوست موز به مدت 20 دقیقه روی پوست باقی بماند. این عمل را دو یا سه بار در روز و تا زمانی که لکه ها محو شوند، ادامه دهید. در واقعT پوست موز گزینه خوبی برای درمان لکه های پوست است. پوست شما از ویتامین های A، B، C، و E بهره‌مند می شود و به  بهبودی لکه ها کمک می شود.

از دیگر روش های استفاده از پوست موز جهت زیبایی صورت، کاهش پف چشم است. برای کاهش پف چشم ها می توانید از پوست موز استفاده کنید. پتاسیم موجود در پوست موز به این کار کمک می کند. همچنین، طبیعت مرطوب کننده پوست موز به کاهش تیرگی زیر چشم کمک می کند.

فیبر سفید موجود در بخش داخلی پوست موز را با دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا خالص ترکیب کرده تا خمیری نرم شکل بگیرد. این خمیر را به آرامی دور چشم های خود بمالید. پس از یک ربع ساعت شما می توانید صورت خود را با آب سرد آن را شستشو دهید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала