مجموعه اختراعات شگفت انگیز ژاپنی ها برای سهولت زندگی(ویدئو)

© Photo / JOHN THACKWRAYمجموعه اختراعات شگفت انگیز ژاپنی ها برای سهولت زندگی(ویدئو)
مجموعه اختراعات شگفت انگیز ژاپنی ها برای سهولت زندگی(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژاپنی ها در دنیا به سخت کوشی معروف می باشند و تکنولوژی های بسیاری در این کشور رقم خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه های اجتماعی نیز اختراعات جالب و شگفت انگیزی از این مردم پرتلاش منتشر شده است. این اختراعات جالب مشکلات بسیار کوچکی که روزانه کم و بیش همه ما با آنها روبرو هستیم را حل می کند.
ویدئو های مختلفی از این گونه اختراعات ژآپنی های به اشتراک گذاشته می شود و یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک نیز کلیپی از این اختراعات را منتشر کرده است. در کل، اختراعات ژاپنی ها همیشه یکی از محبوبترین ها میان کاربران شبکه های اجتماعی انتخاب می شود.


یکی از این اختراعات جالب درست کردن محفظه ای برای کره است که شبیه چسب های استیکی (چسب مدادی) می باشد. این کار باعث می شود که به هنگام خوردن صبحانه کره به اندازه کافی به روی سطح نان مالیده شود.
اختراع دیگر کرواتی است که در انتهای آن چتری کوچک و سبک قرار گرفته است. شخصی که صبح به سرکار می رود با زدن کروات چتر نیز با خود به همراه دارد تا در صورت باریدن باران خیس نشود.
اختراع دیگر ایجاد جیب هایی در پشت کروات است تا بتوان پول، مدرک و یا هر وسیله سبک و کوچک دیگر را با خود حمل نمود.
شاید افراد بسیاری با ریختن قطره به چشم خود مشکل جدی داشته باشند. اختراع دیگر عینکی است که قیفی بر روی آن تعبیه شده است. شخص با ریختن قطره به قسمت پهن قیف قطره چشم را به مرکز چشم هدایت می کند و از بیرون ریختن آن جلوگیری می کند.
بسیاری از ما به هنگام خوردن گاهی عجله می کنیم و صبر کردن برای خنک شدن غذا کاری دشوار است. مخترعان ژاپنی با قرار دادن پنکه ای کوچک به روی چوب های مخصوص غذا خوردن در حین برداشتن غذا از داخل بشقاب بوسیله این پنکه آن را خنک می نمایند. این اختراع باعث می شود تا از بلعیدن غذای داغ و ضربه زدن به سیستم گوارش، جلوگیری به عمل آید.
اختراع جالب دیگر مربوط به استفاده بهینه از آب باران می باشد. مخترعان ژاپنی با اختراع چتری که ظاهر آن برعکس چترهای معمول می باشد به جای راندن آب از روی چتر به ذخیره آن کمک می کنند. انتهای چتر نیز مجهز به لوله ای است که آب باران را به محفظه ای هدایت می کند. این محفظه مانند کیف می باشد و شخص آن را بر دوش خود حمل می کند. بنابراین به مصرف بهینه از آب باران کمک شایانی می نماید.
کاربران با تحسین این اختراعات نظرات بسیاری در این مورد دادند. یکی از کاربران در زیر این مطلب نوشته است که "بسیار جالب بود. واقعا مردم ژاپن برای راحتی و بهینگی زندگی خود تلاش می کنند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала