برای داشتن کمری سالم و بدون انحنا چه باید بکنیم؟(ویدئو)

© Flickr / Luca Vanzellaبرای داشتن کمری سالم و بدون انحنا چه باید بکنیم؟(ویدئو)
برای داشتن کمری سالم و بدون انحنا چه باید بکنیم؟(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انحنای کمر می تواند باعت ایجاد مشکلات بسیاری در افراد شود.

به گزارش اسپوتنیک، برای بهبود وضعیت سلامتی و منجمله انحنای کمر، ویدئو ها و مقالات بسیاری از سوی کاربران به اشتراک گذاشته می شود. در یکی از این ویدو ها، راه های داشتن کمری سالم و بدون انحنا و یا اصطلاحا بدون قوز را آموزش می دهد. گفتنی است که اگر این حرکات اشتباه را در طی روز انجام ندهیم سلامتی و زیبایی جسمانی خود را از دست نخواهیم داد.
در شبکه اجتماعی فیس بوک کاربری با انتشار این ویدیو عنوان کرده است که "کارهایی که بدون توجه به ان روزانه انجام میدهیم و باعث بروز کمر درد میشود"

در این کلیپ نشان داده شده است که از خوابیدن به روی شکم با بالشت ارتفاع کم پرهیز کنید. نحوه خوابیدن درست به پهلو می باشد.
در هنگام ورزش های روزانه مانند شنا رفتن بر روی زمین ابدا نگذارید که کمرتان قوس داشته باشد. انجام این ورزش مفید باید با کمری کاملا صاف همراه باشد.
پدران و یا مادرانی که کودک و یا نوزادی دارند باید بدانند که هنگام در آغوش گرفتن کودک خود نباید به حالت ایستاده باشند. این کار فشار زیادی را به هنگام در آغوش گرفتن کودک به کمر وارد می کند. بلند کردن کودک از روی زمین توسط والدین زمانی کمترین فشار را به کمر وارد می کند که آنها به حالت نشسته باشد و یا حداقل یکی از زانوهای آنان به روی زمین باشد.
در هنگام شستن ظروف، دستها و یا هر چیز دیگری بدن باید کاملا صاف باشد و هر گونه قوز و یا انحنا فشار زیادی به کمر وارد می کند و باعث بروز کمر درد خواهد شد.
در هنگام رفتن به تفریح و یا مسافرت بهتر است به جای حمل ساک های سنگین از کوله پشتی استفاده شود. این کار باعث می شود که وزن وسایل به طور نرمال به همه قسمت ها تقسیم شود و فشار زیاد و مستقیمی به کمر نیاید.
رعایت همین 5 قانون به سلامتی بیشتر کمر ما کمک خواهد کرد.
کاربران بسیاری از این مطلب استقبال کردند واین موضوع و موضوعات مشابه بارها در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала