شکل انگشت شما می تواند تعیین کننده شخصیت شما باشد

© Photo / PixabayHand
Hand - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید دیدگاه برخی خنده دار به نظر برسد اما کاربران بسیاری عقیده دارند که شکل و نوع انگشتان دست می تواند بیان کننده شخصیت و علایق پنهان افراد باشد.

در این کلیپ 3 نوع انگشت آورده شده است که از نظر شکل و شمایل باهم متفاوتند. انگشت نوع اول کاملا صاف و کشیده می باشد و ناخن ها بصورت مستطیلی است.افراد دارای این نوع انگشت افرادی هستند که به آسانی نمی توانند احساسات خود را بیان کنند. این نوع افراد دوست دارند شخصیت خود را مستقل تر و قوی تر از آنچه که هستند نشان دهند. این دسته از افراد بسیار احساساتی هستند و هنگامی که به کسی عشق می ورزند یک پارتنر بسیار عالی می شوند.

این افراد به شدت صادقند و در مقابل هر گونه دروغ، دورویی و عدم صداقت می ایستند. این دسته از افراد دارای قلب بزرگی هستند و کاری که به آنها محول می شود را بطور کامل انجام می دهند، حتی اگر دوست نداشته باشند.
انگشت دوم به این صورت است که در بالا و در نزدیکی ناخن نازک می باشد و هر چه به سمت کف دست نزدیک تر می شود قطر آن نیز بیشتر می شود. شکل ناخن ها در این 
کف بینی سیاسی. غرب در چه جاهای دست کرملین را پیدا کرده است؟ - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
کف بینی سیاسی. غرب در چه جاهایی "دست کرملین" را پیدا کرده است؟
نوع از انگشت به صورت بیضی می باشد. این دسته از افراد در نگاه اول با رویکرد و عملکرد افراد دیگر بسیار راحت نیستند. این دسته از افراد بسیار وفادار می باشند و هنگامی که عاشق می شوند تمام توجه خود را به معشوق می دهند و دایما در فکر او هستند.

اغلب فکر میکنند این دسته از افراد به احساسات دیگران توجه نمی کنند چون آنها تظاهر به عدم درک احساس افراد می کنند. آنها از صدمه دیدن بسیار می ترسند و حتی هنگامی که در درون خود احساس خوبی نداشته باشند تظاهر به خوب بودن می کنند. این دسته از افراد حتی هنگام احساس نا امنی و ناراحتی در برخورد با افراد، باز هم با آرامش با آنان برخورد می نمایند.
انگشت نوع سوم دارای انحنا می باشد. بدین صورت که در بالا کمی پهن در وسط نازک و در پایین پهن و سپس دوباره کمی نازک می شود. ناخن نیز بصورت مستطیل شکل با گوشه های گرد می باشد.

افراد دارای این نوع انگشت شخصیت بسیار فراموشکاری دارند به طوری که به مدت طولانی نمی توانند از دست کسی ناراحت باشند. این دسته از افراد از چیزهای ناشناخته خوششان نمی آید و هنگامی که مجبور هستند با چیزی ناشناخته دست و پنجه نرم کنند بسیار اذیت می شوند. آنها بسیار به نظرات دیگران اهمیت می دهند و به آن احترام می گذارند.
این دسته از افراد زیاد راجع به مشکلات خود صحبت نمی کنند و ترجیح می دهند که خود از پس آن برآیند. بسیار با تدبیر هستند و بخوبی می دانند که از چه چیزی خوششان می آید و چه چیزی را دوست ندارند. این دسته از افراد همیشه دوست دارند قابل اعتماد باشند و افراد دیگر به آنان اعتماد کنند و وابسته آنان باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала