ترافیک چگونه بوجود می آید (ویدئو)

© Sputnik / Grigoriy Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пробка на Садовом кольце
Пробка на Садовом кольце - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترافیک، کمبود جای پارک، ازدحام خودرو و دیگر موارد، موضوعاتی هستند که اغلب ساکنان کلان شهرهای دنیا را در تیراس خود قرار داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ترافیک خودروهای شهری تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ کشورهای متمدن و پیشرفته دیده می شود. این ترافیک می تواند به خاطر عوامل گوناگونی رخ دهد. در این میان می توئان به ضعب در ساختار جاده ای شهرها، تصادفات، شرایط جوی و آب و هوایی، حواس پرتی رانندگان، عدم استفاده از حمل و نقل عمومی، سوء ضعف مدیریتی و غیره اظاره نمود. ولی به عقیده بسیاری از کاربران شیکه های اجتماعی، مهمترین عامل ترافیک های شهری، عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی، احساس زرنگی کردن و تلاش برای زودتر رسیدن به مقصد از روس رانندگان است. با نگاهی به آمار تصادفات و نحوه شکل گیری ترافیک در جاده می توان مشاهده نمود که رانندگان با تعویض خط و حرکت های زیگزاگی، شاید چند ثانیه ای زودتر از دیگران به مقصد برسند وی منجر به تشکیل صف های طولانی در پشت خود می شوند.
برخی کاربران، خودخواهی رانندگان را از دلایل اصلی معضل ترافیک می نامند. کاربری دیگر می نویسد که تعداد خودروها از تعداد ساکنان شهر بیشتر شده است.
در ویدئویی که به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، با مثالی ساده به نمایش چگونگی تشکیل ترافیک با یک بی قانونی ساده اشاره دارد.

کاربری در این رابطه نوشته است:
"چپ یا راست فرقی نمی کند. از هر طرف که بخواهید خط عوض کنید، احتمال زیادی دارد که این کار را اشتباه انجام دهید. بسیاری از مشکلات هم از همین جا ناشی می شوند. بیشتر مردم وقتی می بینند باید مسیرشان را عوض کنند، به طور غریزی بلافاصله به این کار تن می دهند؛ رفتاری که کاملا نادرست است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала