اطلاعیه سفارت روسیه در بریتانیا دررابطه با فیلم بی بی سی درباره فوتبال دوستان روسی

© AP Photo / Kirsty WigglesworthВывеска на входе в посольство России в Великобритании
Вывеска на входе в посольство России в Великобритании - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت روسیه در بریتانیا فیلم نشان داده شده در شبکه تلویزیونی بی بی سی 2 درباره فوتبال دوستان روسی تحت عنوان "ارتش آشوبگران روسیه" را مورد تفسیر قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشره در سایت سفارت روسیه در بریتانیا گفته می شود:"این احساس به وجود می آید که هدف اصلی فیلم افشاندن بذر ترس و وحشت در جامعه بریتانیا به خاطر امنیت فوتبال دوستانی است که قصد دارند به روسیه سفر کنند تا آنها 

رئیس سابق انجمن طرفداران فوتبال روسیه: عنوان جشنواره خشونت برای جام جهانی 2018 روسیه دروغ محض است - اسپوتنیک ایران
رئیس سابق انجمن طرفداران فوتبال روسیه: عنوان "جشنواره خشونت" برای جام جهانی 2018 روسیه دروغ محض است
ازاین سفر منصرف شوند. تهیه کنندگان فیلم پخش شده از شبکه تلویزیونی دریافت کننده بودجه از دولت بریتانیا، بر اساس صحنه های ناآرامی ها در مارسی و رفتارعناصر مطرود در بین فوتبال دوستان روسی و مونتاژ سوژه به شکل مربوطه ، حداکثر تلاش را برای بدنام کردن روسیه و مسابقات آتی جام جهانی در روسیه انجام داده اند".

در این اطلاعیه خاطرنشان می شود قبل از برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سوچی نیر چنین کمپینی علیه روسیه برگزار شده بود.
سفارت روسیه در بریتانیا تاکید کرد مسکو برای مسائل امنیتی اهمیت درجه اول قائل است و " عناصر مطرود مایل به خشونت در هر جامعه ای وجود دارند".
پیشتر شبکه تلویزیونی بی بی سی 2 آگهی فیلمی درباره تدارکات فوتبال دوستان روسیه برای سازماندهی ناآرامی های گسترده هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی سال 2018 را پخش کرده بود. اعضای دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه این فیلم را تلاش برای بدنام کردن مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه دانسته اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала