پیتزا به همراه تبلیغات مواد مخدر

© Flickr / Mattبه گزارش اسپوتنیک به نقل از Liverpool echo شهروند انگلستان در جعبه پیتزایی که برایش به منزل آوردند کارتی پیدا کرد که تبلیغ برای فروش کوکائین، اکستازی و مواد دیگر بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Liverpool echo شهروند انگلستان در جعبه پیتزایی که برایش به منزل آوردند کارتی پیدا کرد که تبلیغ برای فروش کوکائین، اکستازی و مواد دیگر بود. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Liverpool echo شهروند انگلستان در جعبه پیتزایی که برایش به منزل آوردند کارتی پیدا کرد که تبلیغ برای فروش کوکائین، اکستازی و مواد دیگر بود.

این سفارش پیتزا در منطقه مرکزی شهر لیورپول صورت گرفت.
این مرد سفارش خود را از Domino's دریافت کرد که در آن کارت تبلیغاتی فروش مواد مخدر قرار گرفته بود. فروشنده مواد مخدر از طریق سفارش های پیتزا یک کارت کوچک که در آن دو شماره تماس وجود داشت به مشتریان می داد. اما مشتری آخر با دیدن این کارت به پلیس مراجعه کرد.
نینا آرنوت نماینده این شرکت زنجیره ای پستزا درباره این اتفاق گفته که شخصی که به عنوان پیک برای آنها کار می کرده تا مشخص نشدن جزییات از کار برکنار شده است و این شرکت به همراه سازمان های دولیت در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала