ماراتن رادیو اسپوتنیک در یونسکو

© Sputnik / Alexei Danichevماراتن رادیو اسپوتنیک در یونسکو
ماراتن رادیو اسپوتنیک در یونسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنامه آژانس خبری و رادیو اسپوتنیک بمناسبت روز جهانی رادیو یونسکو در 9 شهر جهان خاتمه یافت. کارشناسان و گویندگان اسپوتنیک راه های توسعه رادیو در عصر گسترش سایت های اجتماعی را مورد بحث قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک دراین برنامه کارشناسانی از کشورهای چون بریتانیا، آمریکا، اوراگوئه، سوریه، عراق، چین، لبنان، فرانسه و روسیه شرکت کردند. در مرحله نهایی این برنامه رادیویی، از استودیوی اسپوتنیک فرانسه شروع به فعالیت نمود که ریشار لاباور، مدیر مسوول قبلی رادیو RFI، لئا ناکاش هماهنگ کننده طرح های یونسکو در امور گسترش رسانه ها و فرانسوا برنر یویگ کارشناس فعالیت های استراتژیکی و علوم دانشگاه تحقیقات بین المللی و استراتژیکی فرانسه سخنرانی نمودند.

حضور روسیه برای اولین بار در روز جهانی رادیو - اسپوتنیک ایران
حضور روسیه برای اولین بار در روز جهانی رادیو
ناکاش گفت؛ شبکه توسعه یافته ی شما و همچنین به عنوان یک شبکه که دارای زبان های مختلف می باشد، بسیار جذاب است. از دیدگاه بشر دوستانه، من می توانم بگویم که اصل فعالیت شما گسترش دسترسی به اطلاعات به چند زبان مختلف می باشد. و فرهنگ خاص هر منطقه مد نظر قرار گرفته میشود و به آن احترام میگذارند.
برای اولین بار در روز جهانی رادیو یونسکو، روسیه به این جمع پیوست. مارگاریته میتروفانووا گوینده رادیو و الکساندر چئپل معاون اول مسئول نشریه "کمسومالسکایا پراودا"، ناشر رادیو "کمسومالسکایا پراودا"، روند گسترش رادیو در جهان معاصر را تحت بررسی قرار دادند.
با شروع این برنامه، اسپوتنیک در میان کاربران شبکه های اجتماعی در مورد پر استفاده ترین ابزار برای گوش دادن به رادیو اقدام به برگزاری یک نظر سنجی کرد و این نظر سنجی در صفحه های رسمی اسپوتنیک در فیسبوک و تویتتر به 19 زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، فارسی، عربی، اسپانیایی و چینی قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала