ترزا می حامی برجام است

© AFP 2023 / Samuel Kubaniترزا می حامی برجام است
ترزا می حامی برجام است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترزا می ، نخست وزیر انگلیس در دیدار با بنیامین نتانیاهو از توافق هسته ای ایران و گروه ۵+۱ واسطه های بین المللی حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت اطلاع داد: ترزا می نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو همتای اسرائیلی خود، گفت که لندن از توافق هسته‌ای با ایران حمایت می کند.
سخنگوی ترزا می پس از برگزاری این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا انگلیس با آمریکا در اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران متحد خواهد شد، گفت: آنچه هم اکنون باید رخ دهد این است که توافق هسته‌ای به دقت اجرا شود. ما به علاوه باید نسبت به رفتارهای ایران در منطقه هوشیار باشیم.
سخنگوی ترزا می بیان داشت: ما نیز درباره آزمایش‌های موشکی در ایران نگران هستیم. این موضوع در سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت و ما موضع خود را اعلام کردیم.
بنیامین نتانیاهو که برای دیدار با مقام‌های انگلیسی به لندن سفر کرده است در دیدار با ترزا می از وی خواست تا به تبعیت از دولت آمریکا به بهانه آزمایش موشکی ایران، تحریم جدید علیه این کشور وضع کند.
به نوشته ایندیپندنت، ترزا می همچنین در سخنان خود خطاب به قانونگذاران مجلس عوام انگلیس که پس از ملاقات با نتانیاهو انجام شد، گفت: بریتانیا معتقد است که توافق هسته‌ای با ایران گامی مهم برای برقراری ثبات در منطقه بوده است. ما کماکان از آن حمایت می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала