با صفحه کلید جدید موسوم به Tap Strap در همه جا به راحتی می توانید تایپ کنید (ویدئو)

© Fotolia / Feng Yuهکرهای داعشی سایت شبکه تلویزیونی فرانسوی را هک کردند
هکرهای داعشی سایت شبکه تلویزیونی فرانسوی را هک کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر از جمله افرادی هستید که از تایپ کردن با استفاده از صفحه کلیدهای کوچک گوشی و کوبیدن بر روی شیشه تلفن همراه خسته شده اید، با پوشیدن یک صفحه کلید منحصر به فرد مشکلتان را حل کنید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، شرکت Tap Systems صفحه کلیدی موسوم به Tap Strap عرضه کرده که با درک حرکات دست در زمان تایپ می تواند عملکرد صفحه کلیدها را به طور کامل تقلید کند و به شما امکان دهد بر روی هر سطحی عمل تایپ را شبیه سازی کنید تا کلمات و جملات بر روی نمایشگر تایپ شود.
این صفحه کلید را می توان به هر وسیله ای که دارای بلوتوث است متصل کرد تا حسگرهای کار گذاشته شده در آن اطلاعات حرکات دست و انگشت کاربر را ردگیری کرده و حروف مدنظر را بر روی صفحه کلید تایپ کنند. این صفحه کلید مانند یک دستکش کوچک بندانگشتی است.
بعد از اتصال بلوتوثی این صفحه کلید دستکش مانند به گوشی یا تبلت تنها کافیست با انگشتانتان بر روی هر سطحی اعم از لبه مبل یا پاهایتان و… بزنید تا شاهد تایپ شدن حروف و کاراکترها بر روی نمایشگر باشید.
دیوید شیک یکی از طراحان این صفحه کلید می گوید استفاده آزمایشی از آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و تلاش برای ارتقا و بهینه سازی آن هنوز در جریان است. قرار است این محصول در اواسط تابستان روانه بازار شود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала