توطئه هاى جديد كى يف عليه مسكو

© Photo / Press-serviceوالنتينا ماتوينكو رييس شوراى فدراسيون روسيه بر اين عقيده است كه اوكراين با اقدامات تحريك آميز در دنباس قصد دارد كه توجه محو شده سازمان هاى بين المللى را جلب كند و روسيه را متجاوز نشان دهد.
والنتينا ماتوينكو رييس شوراى فدراسيون روسيه بر اين عقيده است كه اوكراين با اقدامات تحريك آميز در دنباس قصد دارد كه توجه محو شده سازمان هاى بين المللى را جلب كند و روسيه را متجاوز نشان دهد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
والنتينا ماتوينكو رييس شوراى فدراسيون روسيه بر اين عقيده است كه اوكراين با اقدامات تحريك آميز در دنباس قصد دارد كه توجه محو شده سازمان هاى بين المللى را جلب كند و روسيه را متجاوز نشان دهد.

او به خبرنگاران گفت كه دولت كى يف با هدف در حال انجام يك سرى اقدامات تحريك آميز است كه بتواند توجه سازمان هاى بين المللى را جلب كند و روسيه را به عنوان كشور متجاوز معرفى كند.
به گفته خانم ماتوينكو جامعه جهانى بايد دولت اوكراين را مجبور به توقف جنگ بین دو ملت برادر و انجام تعهدات خود بر اساس توافق مينسك كه توسط كى يف امضا شده كند.
ماتوينكو افزود كه روسيه از جانب خود تمام شرايط مورد نياز را فراهم خواهد كرد.
پيشتر شبه نظاميان و نيروهاى امنيتى اوكراين از وخيم تر شدن اوضاع در دنباس خبر داده بودند. طرفين اين درگيرى يكديگر را در افزايش شدت حملات متهم ميكنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала