نگاه طنز کاربران به وضعیت اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری (ویدئو، عکس)

© AP Photo / Evan VucciБарак Обама целует супругу на балу в честь инаугурации Дональда Трампа в Вашингтоне
Барак Обама целует супругу на балу в честь инаугурации Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، پایان دوره ریاست جمهوری "باراک اوباما" نیز با واکنش های زیادی در شبکه های مجازی همراه بود. حال سوال کاربران شبکه های اجتماعی این است که "اوباما" پس از پایان دوره ریاست جمهوری به چه شغلی مشغول خواهد شد.

در کلیپی که مدتی پیش در یوتیوب منتشر شد اوباما اظهار کرد که رییس جمهور پس از اتمام دوره ریاست جمهوری خود بیکار نمی شود بلکه رییس جمهور سابق بودن نیز به خودی خود نوعی شغل محسوب می شود.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز با منتشر کردن عکس هایی نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند. آنها با انتشار متن های طنز بر این باورند که اوباما هم اکنون دنبال کار است.
مثلا کاربری در شبکه اجتماعی فیس بوک عکسی از اوباما با چفیه ای که ایرانیان ساکن جنوب به سر می بندند منتشر کرده است و در زیر این عکس این گونه نوشته است که "باراک اوباما پس از پایان دوره ریاست جمهوری به شغل سابق خود در بازار ماهی فروشهای آبادان بازگشت".

در عکس دیگری که در فیس بوک منتشر شده است شخصی را میبینیم که از نظر ظاهری بسیار شبیه به "اوباما" می باشد و در حال بنایی یک ساختمان قدیمی است.


کاربران شغل آینده "اوباما" را با این تصاویر به صورت طنز ترسیم کرند. در همین صفحه همچنین عکس دیگری از "اوباما" میبینیم که واقعی است و اولین روز او پس از پایان ریاست جمهوری است.
گفتنی است که "اوباما" در حال بازی گلف است و همان طور که از عکس پیداست گویا بار بزرگی از روی دوش او برداشته شده است و کاملا بدون استرس در حال انجام این ورزش است.
گفته می شود اوباما طی مصاحبه‌ای پیشتر اظهار کرده بود که بعد از ریاست جمهوری قصد دارد مدتی به استراحت بپردازد و آزادانه بچرخد بدون اینکه زندگی او در تیر راس رسانه ها باشد. برخی از کاربرند بر این باورند که او دوباره به شغل آکادمیک سابق خود یعنی سمت استادی در دانشگاه باز خواهد گشت.
همچنین پیشتر برخی روزنامه ها گزارش داده بودند که رئیس جمهور ایالات متحده "باراک اوباما" اعلام کرده است که در صورت پیروزی "دونالد ترامپ" در انتخابات ریاست جمهوری، از آمریکا به کانادا خواهد رفت زیرا کشور کانادا محل امن تری برای زندگی یک سیاه پوست است. حال پس از پیروزی ترامپ تصمیم و برنامه اوباما در مورد مهاجرت چه خواهد بود هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.
اگر چنین موضوعی عملی شود، او نخستین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود که کشورش را ترک می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала