ستاره های آمریکایی بسکتبال ایران نمی توانند به ایران بازگردند

© Sputnik / Alexey Filippov ستاره های آمریکایی بسکتبال ایران نمی توانند به ایران بازگردند
ستاره های آمریکایی بسکتبال ایران نمی توانند به ایران بازگردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو بازیکن آمریکایی که در لیگ بسکتبال ایران بازی می کنند، نمی توانند برای ادامه رقابتها به ایران بازگردند.

به گزارش اسپوتنیک جوزف جونز و جی پی پرینس دو بازیکن آمریکایی شاغل در لیگ بسکتبال ایران در پی پاسخ متقابل تهران به فرمان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر منع ورود اتباع هفت کشورمسلمان به آمریکا، نمی توانند به ایران بازگردند.

Трамп подписал указ О защите страны от въезда иностранных террористов - اسپوتنیک ایران
ایران در فهرست کشورهای دارای خطر تروریستی برای آمریکا قرار گرفت
این دو بسکتبالیست آمریکایی در میانه تعطیلات لیگ ایران برای استراحت ایران را به مقصد دبی ترک کردند، با توجه به این ورود اتباع آمریکایی به ایران ممنوع می باشد، نمی توانند به این کشور بازگردند. تهران رسما ویزا برای شهروندان آمریکا به ایران را لغو کرد.
اریک فیشر مدیربرنامه های این دو بازیکن به واشنگتن پست گفت؛ این دو ورزشکار که درحال حاضر در دبی بسر می برند و در انتظار ایجاد تغییراتی در این تصمیم گیری می باشند که برای ادامه لیگ به ایران بازگردند که تا حدودی غیر ممکن به نظر می رسد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 27 زانویه فرمان منع ورود اتباع هفت کشور از جمله ایران را به آمریکا امضا کرد. و تهران در پاسخ به این فرمان ورود اتباع آمریکایی را به ایران ممنوع کرد.
ا پس از قانونی که کشور آمریکا برای عدم ورود ایرانی‌ها گذاشت و اقدام متقابل کشورمان را در پی داشت، نمی توانند به ایران بازگردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала