پدر ترک ادل، خواننده ی بریتانیایی (عکس)

© AFP 2023 / Frederic J. Brownپدر ترک عادل – خواننده ی بریتانیایی ( عکس)
پدر ترک عادل – خواننده ی بریتانیایی ( عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهمت اسار، موسیقی دان ترک که در بدروم ترکیه زندگی می کند تاکید کرد که پدر خواننده ی مشهور بریتانیایی ادل است.

با توجه به این مسئله که خود خواننده از وجود ریشه ی ترک خود خبر دارد.
به گزارش اسپوتنیک ، رسانه های ترکی اطلاع دادند: موسیقی دان ۵۲ ساله شرح داد که با مادر این ستاره ی بریتانیایی آشنا بوده است.
به گفته ی مهمت آسار، در سال ۱۹۸۷ زمانی که او به عنوان راننده ی تاکسی در بدروم کار می کرد یک شب را با این توریست بریتانیایی سپری نمود. یک سال پس از آن، زن دختری را به دنیا آورد که او را ادل نامید.
مهمت آسار بیان داشت: پس از آنکه ادل جایزه ی « گرمی» را در سال گذشته برنده شد او تحقیقات خود را آغاز کرد.
او گفت:« بعد از دیدن خانواده اش من شوکه شدم که مادرش همان زن انگلیسی است که من سال ها پیش با او خوابیدم. معشوقه ی من مادر ادل بود. چهره ی او طی این سالها تغییر نکرده بود. من ادل را دنبال می کردم و متوجه شباهت های بسیاری شدم: چانه ، چشم ها ، حالت صورت، موها. وقتی ادل در کنسرت ها دست راستش را بالا می گیرد به نظر می آید که او در دست راستش سه یا چهار انگشت است.»
این موسیقی دان گفت که تا به امروز ازدواج نکرده است:
« پس از ملاقات با مادر ادل من ازدواج نکردم. سالها درباره ی او فکر می کردم. چند بار تماس تلفنی داشتیم. ادل و مادرش را به بدروم دعوت کردم. می خواستم که برای تعطیلات به اینجا بیایند تا ما باهم آشنا شویم. مهم تر از همه این بود که می خواستم بگویم من هیچ چیز از آنها نمی خواهم. همه چیز دارم و به چیزی هم احتیاج ندارم. »

طبق اطلاعات صفحه ی انگلیسی ویکی پدیا، خواننده ادل ، ۵ می سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده و دختر مارک اوانس اهل ولز است که خانواده ی ادکینس راوقتی که این ستاره ی آینده ی بریتانیایی ۲ ساله بود ترک کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала