اتهام زنی وزیر سابق بریتانیا علیه روسیه

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthاتهام زنی وزیر سابق بریتانیا علیه روسیه
اتهام زنی وزیر سابق بریتانیا علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریس برایانت، وزیر مشاور سابق انگلیس در امور اروپا روسیه را به جمع آوری شواهد علیه سیاست مداران این کشور متهم کرد.

به گزارش "اسپوتنیک" به نقل از روزنامه "گاردین"، برایانت معتقد است که افراد مرتبط با مسکو مشغول جمع آوری مدارک و شواهدی علیه سیاست مداران عالی مقام انگلیس هستند.
وی گفت: "بر کسی پوشیده نیست که بعضی از سیاست مداران ما از جمله بوریس جانسون (وزیر امور خارجه)، لیام فاکس (وزیر تجارت بین الملل)، آلان دونکان (معاون وزیر امور خارجه) و دیوید دیویس (وزیر برگزیت) در مرکز توجه روسیه قرار دارند و روس ها در آینده هم فعالیت این سیاست مداران را پیگیری خواهند کرد".
برایانت معتقد است که مسکو در مورد فعلیت این سیاست مداران پرونده هایی دارد و تمام تلاش خود را برای جاسوسی از آنها به کار خواهد برد.
وزیر مشاور سابق انگلیس این سخنان را چند روز پس از انتشار گزارش هایی مطرح کرد مبنی بر اینکه گویا روسیه اطلاعاتی رسواکننده را علیه دونالد ترامپ رئیس ‌جمهور منتخب آمریکا در اختیار دارد.
نشریه اینترنتی "بوز فید" که مطلبی بدون امضا در این مورد را منتشر کرد، مدعی می شود یک کارمند سابق سازمان اطلاعات محرمانه انگلیس (ام آی 6) نویسنده آن بوده است.
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه این گزارش را دروغ و یک داستان خیالی خواند و گفت کرملین هیچ اطلاعات رسوا کننده ای در باره دونالد ترامپ جمع آوری نکرده و و در اختیار ندارد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала