چیژوف: ما منتظر رفتارهای منطقی و عاقلانه غرب نسبت به روسیه هستیم

© AFP 2023 / Gerard CerlesПостоянный представитель России при Евросоюзе Владимир Чижов
Постоянный представитель России при Евросоюзе Владимир Чижов - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر چیژوف خاطر نشان کرد که چندین مرتبه در خود اتحادیه اروپا وضعیت بحرانی رخ داده و غرب نیازمند بازنگری در مواضعش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس، ولادیمیر چیژوف نماینده دایم روسیه در اتحادیه اروپا در خصوص تغییرات حاضر و آینده که ممکن است در محافل سیاسی غرب رخ بدهد، اظهار امیدواری کرد که رهبران جدید غرب نسبت به روسیه سیاست های منطقی تری را پیش بگیرند.

وی در این رابطه ضمن گفتگو با اینترفاکس تاکید کرد: «من روی رفتارهای منطقی تر غرب حساب می کنم. در خصوص اتحادیه اروپا نیز باید گفت که این اتحادیه هر شش ماه شانس جدیدی برای نشان دادن مواضع جدید دارد. با این حال، هر بار شانس خود را از دست می دهند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد».

ولادیمیر چیژوف خاطر نشان کرد که چندین مرتبه در خود اتحادیه اروپا وضعیت بحرانی رخ داده و غرب نیازمند بازنگری در مواضعش بوده است.

دیپلمات روس در ادامه می گوید: «اگر نگاهی به گذشته تا امروز داشته باشیم، متوجه می شویم که هر شش ماه یک بار با تمدید تحریم ها این شانس از دست می رود و آنها بیشتر به فکر حفظ اتحاد در صفوف خود هستند تا هیچ کس نتواند گامی به سمت دیگر بردارد. همین مساله فقط اهمیت دارد. اما محتوای تصمیم گیری چندان مهم نیست». 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала