شباهت اسمی بابانوئل، مرد آلاسکایی را به دردسر انداخت

© AFP 2023 / JONATHAN NACKSTRANDشباهت اسمی بابانوئل، مرد آلاسکایی را به دردسر انداخت
شباهت اسمی بابانوئل، مرد آلاسکایی را به دردسر انداخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بابا نوئل طبق افسانه هر سال در کریسمس با سورتمه ای که توسط گوزنها کشیده می شود، از قطب شمال می آید و برای کودکان هدیه می آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، حساب فیسبوکی مردی به نام «سانتا کلاس» یا همان بابانوئل که چند روز پیش تعلیق شده بود، به حالت عادی برگشت. فیسبوک پیشتر در روز کریسمس حساب «سانتا» را تعلیق کرده و خواستار اثبات هویت او شده بود. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کلاس اهل شهر «نورت پول» — به معنای قطب شمال — در ایالت آلاسکای آمریکا است و گفته که فیسبوک هرگز دلیل مسدود شدن صفحه او را توضیح نداد. او گفت شباهت نام او به «سانتا کلاس» افسانه ای و سکونت در شهر نورت پول یا قطب شمال مایه تردید فیسبوک به اصالت حساب او شده بود.
سنتا کلاز یا بابا نوئل طبق افسانه های غربی هر سال در کریسمس با سورتمه ای که توسط گوزنها کشیده می شود، از قطب شمال می آید و برای کودکان هدیه می آورد.
یک سخنگوی فیسبوک روز سه شنبه در ایمیلی بابت تعلیق حساب فیسبوکی آقای «کلاس» از او عذرخواهی کرد و گفت این کار اشتباه بود.
کلاس گفت برای اثبات هویت خود چندین سند از جمله کپی گواهینامه رانندگی آلاسکا و نامه استخدام خود در شورای شهر نورت پول در این ایالت شمالی را ارائه داده است. کلاز گفت او تنها سانتا کلاس فیسبوک است که در این شهر زندگی می کند و نامش قانونی است.
صفحه فیسبوک او بیش از ۳۰۰ هزار بار لایک شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала