تمسخر CNN و NBC بخاطر بازتاب تحریم‌های روسیه

© AFP 2023 / Mary Schwalmتمسخر CNN و NBC بخاطر بازتاب تحریم‌های روسیه
تمسخر CNN و NBC  بخاطر بازتاب تحریم‌های روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور منتخب آمریکا مسئولان شبکه های خبری را بخاطر بازتاب تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و همچنین عدم واکنش جدی از طرف مسکو، به تمسخر گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در صفحه توییتر خود نوشت، روس‌ها CNN و NBC را مانند احمق‌ها بازی میدهند، دیدن آن خندآور است، آنها هیچ درک درستی ندارند. وی اضافه کرد، شبکه فاکس نیوز اوضاع را درست درک می کند. مسئولان شبکه CNN روز جمعه واکنش مسکو را که از اخراج دیپلمات‌های آمریکایی خودداری کرده را عجیب خواندند، و اعلام کردند آیا رئیس جمهور روسیه قصد بازی دادن رییس جمهور آینده آمریکا را دارد. پیش از این روز جمعه دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با اخراج نکردن دیپلمات‌های آمریکایی، کار هوشمندانه ای انجام داد.
روز پنج‌شنبه دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا علیه 999 موسسه و شرکت‌ روسی و همچنین دو سرویس امنیتی روسیه به دلیل دخالت درانتخابات و فشاربه دیپلمات‌های امریکایی شاغل در روسیه تحریم وضع کرد. و همچنان دو محل مسکونی دیپلمات‌های روسی را در نیویورک وواشنگتن را تعطیل کرد. علاوه بر این تعداد 35 دیپلمات‌ روسیه را از این کشور اخراج کرد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد که در پاسخ به اقدامات آمریکا، دیپلمات‌های آمریکایی را از روسیه اخراج نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала