کنگره آمریکا اقدامات بیشتر علیه روسیه را بررسی می کند

© AP Photo / Carolyn Kasterکنگره آمریکا اقدامات بیشتر علیه روسیه را بررسی می کند
کنگره آمریکا اقدامات بیشتر علیه روسیه را بررسی می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سناتور آمریکایی اعلام کرد کنگره آمریکا درنظر دارد اقدامات بیشتری علیه روسیه اتخاذ کند.

به گزارش اسپوتنیک، سناتور بن کاردین از ایالت مریلند در برنامه زنده شبکه تلویزیونی Bloomberg اعلام کرد کنگره آمریکا درنظر دارد اقدامات بیشتری علیه روسیه اتخاذ کند.
بن کاردین گفت، امیدوارم کنگره اقدامات لازم را اتخاذ کند، من دو لایحه علیه روسیه ارائه می کنم؛ لایحه اول درمورد تحقیقات بی‌ طرفانه در مورد حملات آنها برعلیه کشور ما و چگونگی آمادگی ما درمقابل این حملات و دومین لایحه تحریم‌های بیشترعلیه روسیه که نه تنها درمورد حملات سایبری و تلاش به تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بلکه دررابطه با کریمه و آنچه روسیه دراروپا و سوریه انجام میدهد، می باشد. این سناتورآمریکایی ابراز امیدواری کرد که با آغاز دوره ریاست جمهوری، دونالد ترامپ، وی این موضوع را درک کند که با روسیه در شرایط عادی نمی توان کار کرد.
روز پنج‌شنبه دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا علیه 9 موسسه و شرکت‌ روسی و همچنین دو سرویس امنیتی روسیه به دلیل دخالت درانتخابات و فشاربه دیپلمات‌های امریکایی شاغل در روسیه تحریم وضع کرد. و همچنان دو محل مسکونی دیپلمات‌های روسی را در نیویورک وواشنگتن را تعطیل کرد. علاوه بر این تعداد 35 دیپلمات‌ روسیه را از این کشور اخراج کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала