فروش تست مثبت بارداری

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsبارداری
بارداری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تأمین هزینه تحصیل با فروش تست مثبت بارداری.

به نوشته Huffington Post یک دختر دانشجوی آمریکایی  از  ایالت فلوریدا  با فروش تست های مثبت بارداری  هزینه تحصیل خود در کالج را تأمین می کند.  این دختر خدمات خود را در سایت اعلامیه های Craigslist تبلیغ می کند. یک تست  دو خطی  25 دلار  قیمت دارد. برای مشتریانی که  مجبور می شوند  حدود 97 کیلومتر راه را طی کنند  تخفیف  قائل می شود و آنها می توانند دو تست حاملگی را در ازای 35 دلار خریداری کنند.

در آگهی تبلیغاتی نوشته شده است: « برای من فرق نمی کند از این تست های مثبت چگونه استفاده کنید، برای  شانتاژ  رئیس خود که رابطه عاشقانه با او داشتید  و یا سر بسر گذاشتن کسی  و یا اصلا برای تفریح».

یکی از کارمندان شبکه تلویزیونی WJAX-TV با شماره  مربوطه تماس گرفت  و به عنوان خریدار  قرار ملاقات گذاشت.  وی  تست  استفاده نشده را به  دختر کارفرما داد و بزودی با  نتیجه مثبت آن را دریافت کرد.

 معلوم شد  این آگهی از طرف  دختر دانشجویی منتشر شده است  که خودش سه ماهه حامله است.  تجارت تست ها ، 200 دلار در روز برایش درآمد دارد که  می تواند هزینه تحصیل خود را پرداخت کند.

حقوقدانی که  شبکه تلویزیونی با وی صحبت کرد گفت که هیچ چیز غیر قانونی در  معامله تست  حاملگی وجود ندارد.  اما خریدارانی که از این تست ها برای  فریب  دادن مردان استفاده می کنند می توانند  به کلاهبرداری متهم شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала