پیش بینی درگیری های نظامی در سال 2017

© AP Photoپیش بینی درگیری های نظامی در سال 2017
پیش بینی درگیری های نظامی در سال 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحلیلگر یک نشریه مناطق احتمالی بروز درگیری های نظامی راپیش بینی کرد.

به گزارش "اسپوتنیک" روبرت فارلی تحلیل گر The National Interest می گوید که دونالد ترامپ رئیس جمهورمنتخب امریکا دریک شرایط سخت سیاسی خارجی به قدرت رسیده است و او ملزم به تلاش جدی برای از بین بردن تهدید رویارویی قدرتهای جهانی می باشد، "فارلی" تعدادی ازمناطق پرخطرکه احتمال بروز درگیری مسلحانه در آنها وجود دارد را ذکر کرد.
به گفته وی خطرایجاد درگیری درشبه جزیره کره؛ نه تنها به دلیل توسعه برنامه هسته ایی و موشکی کره شمالی، بلکه به خاطر بحران سیاسی کره جنوبی وجود دارد.
منطقه دیگری که به نظر این تحلیلگر میتواند در آنجا جنگ به وقوع بپیوند، سوریه میباشد، که برخورد احتمالی نیروهای مسلح روسیه وامریکا در این منطقه وجود دارد، بطور مثال میتوان از حمله هوایی اشتباه آمریکا نام برد که چندی پیش در دیروالزورصورت گرفت.
علاوه بر سوریه، منطقه مرزی پاکستان وهند نیز جزو مناطقی محسوب می شود که احتمال بروز درگیری درآنجا وجود دارد.نویسنده این مقاله وضعیت نواحی بالتیک و خطررویارویی مسکو و واشنگتن را نیز پیش بینی می کند. و درآخربه نقل ازNI، امکان وقوع یک جنگ تمام عیار بین ابرقدرتهای جهان در فضای مجازی وجود دارد. رسوایی اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیزمی تواند موجب تنش بین دو کشور شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала