کشته شدن 4 نظامی سعودی در حمله نیروهای یمنی به شهر عربستان

© AFP 2023 / Fayez Nureldineمخاطرات نظامی عربستان در مواجه با ایران
مخاطرات نظامی عربستان در مواجه با ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهار نظامی سعودی در حمله ارتش وکمیته های مردمی یمن به نجران کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات ، منابع خبری در این رابطه اعلام کردند: نیروهای ارتش وکمیته های مردمی در عملیات نظامی در غرب «الشرفه» در نجران توانستند چهار نظامی عربستانی را از پا در آورند و چندین تن دیگر از آنها را زخمی کنند.
در همین حال، «زید ابراهیم احمد»، از فرماندهان نظامی کمیته های انقلابی یمن، از درگیری های شدید بین رزمندگان یمنی با تروریست ها در محله های مسکونی مأرب خبر داد و گفت: تروریست‌ها در مساجد و مدارس سنگر گرفته اند.وی افزود: رزمندگان یمنی برای ورود به محله های
‌مسکونی مأرب چهارده خودروی زرهی مزدوران ائتلاف سعودی را منهدم کردند.
از طرفی، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز محل تجمع مزدوران عربستان و جنگ افزارهای آنان را در «وادی ذهباء» در شهر «عسیلان» استان «شبوه» هدف گرفتند که به هلاکت چندین نفر از مزدوران انجامید.در چنین شرایطی، یک فرمانده یمنی گفت: ائتلاف سعودی-آمریکایی در راستای طرح تجزیه یمن و تسلط بر منابع نفت و گاز این کشور، علاوه بر اعزام یگان‌هایی از نیروهای خود به بنادر جدید در جنوب، درصدد تشدید حملات نظامی به سواحل غربی یمن است.
از سوی دیگر، جنگنده های سعودی، دهها بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند. در این راستا، بمباران منطقه «شداء» در شهر «صعده» یمن توسط جنگنده های عربستان، چهار کشته و شماری زخمی بر جا گذاشت.از طرفی، بمباران منطقه «طلان» در شهر «حیدان» استان صعده نیز شش کشته و هفت زخمی به همراه داشت. در همین رابطه، منابع خبری گفتند: در میان کشته شدگان شماری زن وکودک وجود دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала