نزدیک به هشتاد درصد از ساکنان حوزه یورو بر ضرورت اصلاحات اقتصادی تاکید دارند

© AP Photo / Francisco Secoنزدیک به هشتاد درصد از ساکنان حوزه یورو بر ضرورت اصلاحات اقتصادی تاکید دارند
نزدیک به هشتاد درصد از ساکنان حوزه یورو بر ضرورت اصلاحات اقتصادی تاکید دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، تحقیقات آماری کمیسیون اروپا نشان داد ۷۸٪ مردم ساکن حوزه یورو بر ضرورت اصلاحات و رفورم اقتصادی تاکید دارند.

از دیگر رفورم های اساسی از سوی پرشش شوندگان می توان به اصلاحات در بخش بهداشت و درمان (۹۲٪)، بازار کار(۹۱٪) ،نظام بازنشستگی (۸۹٪) و سیستم مالیات (۷۹٪) اشاره نمود.
همچنین نزدیک به ۷۶٪ پاسخ دهنگانی که در همه پرسی کمسیون اروپا شرکت کرده اند یقین دارند که کشورهای سرپرست حوزه یورو باید به سمت صرفه جویی و تلاش برای جمع سرمایه باشند تا بتوانند بودجه ملی خود را با روند افزایش سن جمعیت کشور مطابقت دهند.
در همین زمان، تنها ۳۹% از پاسخ دهنگان با موضوع "تاثیر رفورم و اصلاحات موفقیت آمیز در دیگر کشورهای حوزه یورو بر کشور خود" موافقت کردند. بیشترین شاخص این موضوع با ۶۳% در ایرلند مشاهده شد و این در حالی است که تنها ۲۸% مردم یونان و ۳۶% مردم آلمان با آن موافق هستند.
علاوه بر این، نزدیک به ۴۶% پاسخ دهندگان بر این عقیده اند که سیاست های اساسی اقتصادی بین کشورهای حوزه یورو در سالهای اخیر کمتر شده است. از این گذشته، ۶۷ درصد از شرکت کنندگان همه پرسی خواستار هماهنگی بیشتر همکاری های اقتصادی میان کشورهای این منطقه هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала