آزادی یکصد هزار نفر از مردم حلب از اسارت تروریست ها

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniПостоянный представитель Сирии в ООН Башар аль-Джафари
Постоянный представитель Сирии в ООН Башар аль-Джафари - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش دولتی سوریه با حمایت متحدینش نزدیک به 100 هزار نفر از مردم غیرنظامی را در مناطق شرقی حلب از اسارت تروریست ها آزاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منابع خبری، ارتش دولتی سوریه با حمایت متحدینش نزدیک به 100 هزار نفر از مردم غیرنظامی را در مناطق شرقی حلب از اسارت تروریست ها آزاد کرد. روز دوشنبه بشار جعفری نماینده دایم سوریه در سازمان ملل این خبر را اعلام کرد. وی ضمن سخنرانی در شورای امنیت اظهار کرد که دمشق به دنبال پاک کردن کشور از لوث تروریست هایی است که بریتانیا، امریکا، فرانسه و متحدینشان در منطقه مورد حمایت قرار داده اند. جعفری در ادامه گفت: «این کشورها که عضو دایم شورای امنیت هستند، از تروریسم حمایت می کنند».

آزادسازی نزدیک به 100 هزار غیرنظامی در حلب و ده ها هزار کودک در برنامه این سه کشور حامی تروریست و دست نشانده های آنها نبوده است. این کشورها باید از موفقیت های دولت سوریه و متحدینش که در حال مبارزه با تروریسم به نفع جامعه ملل هستند، استقبال کنند. وی همچنین تاکید کرد که اگر کشورها نسبت به سرنوشت مردم سوریه بی تفاوت نیستند، باید به دولت سوریه کمک کنند. نماینده ویژه سوریه در ادامه گفت: «خطاب ما به همه است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала