رسانه آمریکایی: روسیه خواستار برخورد با خود به عنوان قدرت جهانی و نه منطقه ای است

© Sputnik / Grigoriy SisoevПрезидент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному Собранию в Георгиевском зале Кремля
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному Собранию в Георгиевском зале Кремля - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی نیویورک تایمزمقاله ای درباره پیام سالانه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به پارلمان کشور منتشر کرد. طبق ارزیابی این نشریه آمریکایی، پوتین "بطورآشکار تصریح کرد که روسیه خواستار برخورد با خود به عنوان قدرت جهانی و نه منطقه ای است".

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز همچنین خاطرنشان می سازد پس از موج شادی و شعف در هیئت حاکمه روسی در رابطه با انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا ، رئیس جمهوری روسیه تفسیر سنجیده تری را مطرح ساخت. وی به همکاری متقابلا سودمند با دولت امریکا فرا خواند.
نیویورک تایمز می نویسد:" به نظر می رسد رهبر روسیه بطور غیرعادی خویشتن دار بود و این در لحظه ای است که بسیاری معتقدند لحظه پیروزی برای اواست و در رابطه با موج مخالفت با هیئت های حاکمه و پوپولیسم اغلب هوادار روسیه دراروپا و آمریکا محبوبیت وی رو به افزایش است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала