نظرسنجی: تعداد اروپائیان خواستاربرگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا زیاد است

© AFP 2023 / John MacdougallМужчина у флага Евросоюза
Мужчина у флага Евросоюза - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق نظرسنجی انجام شده توسط Ifop برای شرکت خبرگزاری و رادیوی اسپوتنیک، درصد بزرگی از ساکنان کشور های اروپایی خواستار برگزاری همه پرسی درباره خروج کشور های خود از اتحادیه اروپا هستند.

به گزارش اسپوتنیک از جمله 53 درصد مردم ایتالیا خواستار برگزاری این همه پرسی هستند و از این لحاظ فرانسه با 47 درصد، آلمان با 47 درصد، اسپانیا با 39 درصد و لهستان با 38 درصد در مکان های بعدی قرار دارند.
در عین حال 62 درصد لهستانی ها، 61 درصد اسپانیایی ها ، 57 درصد آلمانی ها ، 53 درصد فرانسوی ها و 47 درصد ایتالیایی ها به این سوال که "آیا می خواهید همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا همچون در بریتانیا در کشور شما برگزار شود؟" پاسخ منفی دادند. همچنین شمار هوادارن برگزاری همه پرسی در مقایسه با ژوئیه 2016 در اسپانیا از 34 % به 39% ، در ایتالیا از 46% به 53% و در لهستان از 33% به 38% افزایش یافته است.
این نظر سنجی از روز 22 تا 26 اکتبر 2016 توسط Ifop ، قدیمی ترین شرکت نظر سنجی از فکار عمومی در فرانسه برگزار شد و 5019 نفر از افراد 18 ساله به بالا در فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیاو لهستان در آن شرکت کردند. حدکثر خطا در این نظرسنجی 3.1 % و میزان موثق بودن آن 95 درصد است.

© Sputnikنظرسنجی: تعداد اروپائیان خواستاربرگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا زیاد است
نظرسنجی: تعداد اروپائیان خواستاربرگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا زیاد است - اسپوتنیک ایران
نظرسنجی: تعداد اروپائیان خواستاربرگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا زیاد است

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала