سفررئیس فدراسیون فوتبال هلند ومعاون یوفا به ایران

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniШтаб-квартира УЕФА в Ньоне
Штаб-квартира УЕФА в Ньоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فدراسیون فوتبال هلند به همراه رئیس کمیته آموزش یوفا در سفری دو روزه به تهران علاوه بر امضاء تفاهم نامه، با مسئولان ایرانی رایزنی خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس فدراسیون فوتبال هلند به همراه رئیس کمیته آموزش یوفا در سفری دو روزه به تهران علاوه بر امضاء تفاهم نامه، با مسئولان ایرانی رایزنی خواهند داشت.

مایکل فان تراخ رئیس فدراسیون فوتبال هلند و معاون اول یوفا که یکی از کاندیداهای حضور در شورای فیفا است، سه شنبه شب به منظور دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران به تهران سفر می‌کند. در این سفر،  یوهان فان خاین رئیس کمیته آموزش یوفا نیز تراخ را همراهی می کند. فاین خاین شب گذشته به تهران رسید.

ملاقات با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های فوتبال دو کشور ایران و هلند، از اهم برنامه های سفر معاون یوفا به ایران است.

فان تراخ کاندیدای حضور در انتخابات شورای فیفا از قاره اروپاست. علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران نیز برای همین پست از ایران و به عنوان نماینده قاره آسیا کاندیدا شده است.

به نظر می رسد رئیس فدراسیون فوتبال هلند علاوه بر امضا تفاهم نامه رایزنی هایی را هم با مسئولان ایرانی برای رای دادن به وی در انتخابات پیش روی فیفا خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала