منوی جدید کاخ سفید شامل همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و شراب مخصوص ترامپ خواهد بود

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری "تاس" به نقل از روزنامه "تایمز" می نویسد که با ورود "دونالد ترامپ" منوی کاخ سفید تغییرات قابل توجهی خواهد کرد.

گفته می شود، زمانی که رئیس جمهور جدید آمریکا به طور رسمی به محل اقامت رئیس دولت در کاخ سفید نایل می آید، برای او غذاهای سنتی آمریکایی آماده می کنند. به گفته این روزنامه، غذاهایی مانند جوجه سرخ شده، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، غذاهای مورد علاقه ترامپ 70 ساله هستند.

این نشریه همچنین نوشت که رئيس جمهور جدید علاقمند است از باغی که در سال 2009 توسط "میشل اوباما" در زمین چمن جنوبی کاخ سفید ساخته شده است، خلاص شود. به گفته "تایمز" ترامپ تا این اندازه به سبزیجات و میوه های تازه نیازی ندارد و در عوض مایل است که از این زمین برای انجام بازی مورد علاقه خود یعنی گلف استفاده کند.

علاوه بر این، این روزنامه بر این عقیده است که رئیس جمهور جدید قصد دارد شراب کاخ سفید را از مرکز تولید شراب خود " Trump Vinery" واقع در ایالت ویرجینیا، تامین کند. اما گوشتی که قرار است برای ترامپ سفارش دهند از دیگر تامین کنندگان  خواهد بود، زیرا شرکت آمریکایی مشهور تولید استیک او "ترامپ استیک" در سال 2014 فعالیت خود را متوقف نمود.

در ماه اوت 2016 میلادی ترامپ در مصاحبه با مجله آنلاین TMZ گفته بود که اگر رئیس جمهور شود، تغییری در وضعیت محل فعالیت خود نخواهد داد.

جالب است بدانید که دونالد جمهوری خواه، مدتی پیش نیز اعلام کرده بود:

"به نظر من کاخ سفید یک مکان خاص است که برای مردم آمریکا بسیار مهم با ارزش است. هیچ چیز در کاخ سفید تغییر نخواهد کرد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала