مرگ مرموز کارکنان شرکت هوایپمایی ترکیش ایر لاین

© Flickr / Woodys AeroimagesTurkish Airlines Boeing 777-300
Turkish Airlines Boeing 777-300 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش ”اسپوتنیک“ به نقل از Report، کارکنان خط هوایی ترکیش ایر در بیم و هراس بسر میبرند. خدمه پرواز استانبول - نیویورک را در هتل به طرز مرموزی به قتل می رسانند. پلیس آمریکا معتقد به خودکشی می باشد.

یکی از مهمانداران این خط هوایی که نخواست نامش فاش شود گفت: در ۲۵ اکتبر سال جاری در هتل نیویورک ماریوت لانگ جسد "ادا" که یکی از مهمانداران پرواز استانبول —نیویورک بود، پیدا شد.
«خدمه هواپیما بعد از صرف صبحانه باید به فرودگاه برمی گشتند. همگی به جز"ادا" از هتل خارج شدند، از این رو همگی به جستجوی وی پرداختند. آنها به همراه یکی از کارکنان هتل به اتاق وی رفتن و وارد اتاق که شدند با جنازه "ادا" که از سقف حمام آویزان شده بود مواجه شدند. پس از بررسی های پلیس آمریکا، اعلام شد که"ادا" خودکشی کرده و جنازه او را به ترکیه انتقال دادند.
به گفته خدمه پرواز این دومین اتفاق در این هتل می باشد.

شش ماه پیش در این هتل جسد "جمور ازمن" آشپز این خط هواپیمایی ترکیه که او نیز از سقف آویزان شده بود کشف شد، که پلیس ترکیه آنرا نیز خودکشی اعلام و جسد وی را به استانبول فرستادند و هیچ گونه تحقیقاتی در این مورد انجام ندادند.
این خدمه پرواز اضافه کرد، بعد از این اتفاقات همه کارکنان "خطوط هوایی ترکیش ایرلاین" درترس وحشت بسر می برند.
رئیس این شرکت هوایی هشدار داد، که خدمه این پرواز به آمریکا در اتاقهای دو نفر ساکن باشند. اما این راه حل نیست. من به خوبی "ادا" را میشناختم، میگویند که به خاطر جدایی از فرد مورد علاقه خود دست به خودکشی زده، اما این حقیقت ندارد. او در استانبول تنها زندگی میکرد، اگر این گفته حقیقت میداشت، "ادا" دراستانبول خودکشی میکرد ، نه در هتلی در آمریکا. برای ما بسیار ترس آور است.

مهماندار هواپیما همچنین اضافه کرد در طبقه ای که این اتفاقات افتاده، هیچ دوربین مدار بسته ای وجود ندارد وهر دو حادثه در طبقه چهارم هتل اتفاق افتاده.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала