شرکت ناو هواپیما بر"آدمیرال کوزنتسوف" و موشک های روسی "کالیبر" در نبرد سوریه

© Photo / Public Domainشرکت ناو هواپیما بر"آدمیرال کوزنتسوف" و موشک های روسی "کالیبر" در نبرد سوریه
شرکت ناو هواپیما برآدمیرال کوزنتسوف و موشک های روسی کالیبر در نبرد سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناو گروه نیروی دریایی روسیه به جلوداری ناو هواپیما بر"آدمیرال کوزنتسوف" و رزمناو سنگین موشک انداز اتمی "پتر کبیر" برای حمله به مواضع شبه نظامیان در استان حلب سوریه طی 24 ساعت آینده آماده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب به سایت «Gazeta.ru» گفت این حمله با استفاده از موشک های کروز "کالیبر" و هواپیما های عرشه ای به مواضع شبه نظامیان در حومه دور از خود حلب و نه به محلات مسکونی این شهر صورت خواهد گرفت.
منبع «Gazeta.ru» اظهار داشت: هدف اصلی ناو گروه موشک باران و بمباران مواضع گروه های جنایتکار در حال تلاش برای ورورد به حلب در راه های واقع در فاصله زیاد از این شهر به همراه ناوهای ناوگان روسیه در دریای سیاه و همچنین هواپیما ها از پایگاه هوایی حمیمیم است".
به گفته منبع در جریان این حمله موشکی و هوایی از جدیدترین تسلیحات از جمله موشک های کروز کالیبر استفاده خواهد شد.
منبع افزود:" در موارد قبلی که حملات موشکی از حوضه دریای خزر صورت گرفته بود ، دهها هدف منهدم شده بودند اما این بار طی دو سه شبانه روز صدها موضع تروریست ها آماده حمله در حومه دور حلب منهدم خواهد شد".
منبع اضافه کرد برای جلوگیری از به بار آمدن تلفات در بین افراد غیر نظامی که تروریست ها از انها کمافی السابق به عنوان سپر زنده استفاده می کنند، به خود شهر حلب حملات موشکی صورت نخواهد گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала