کلینتون خطاب به ترامپ: "رابطه خود با کرملین را آشکار کن"

© AFP 2023 / Mandel Nganکلینتون خطاب به ترامپ: "رابطه خود را با کرملین آشکار کن"
کلینتون خطاب به ترامپ: رابطه خود را با کرملین آشکار کن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیام توئیتری خود از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا خواست، تا رابطه خود با مقامات روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور را آشکار نماید.

کلینتون در ادامه می نویسد: "به تایید سازمان های اطلاعاتی آمریکا، دولت روسیه مسئول حملات سایبری علیه ایالت متحده آمریکا با هدف تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات می باشد. چرا پوتین می خواهد ترامپ پیروز انتخابات گردد؟ به خاطر حرف های قشنگی که ترامپ درباره او (پوتین) زده است؟ یا به خاطر سخنان وی در خصوص اجرای سیاست کرملین؟ یا به خاطر معاملات کاری؟"

به نقل از هیلاری کلینتون، تنها هشت روز تا انتخابات باقی مانده است و ترامپ موظف است تا "به سرعت تمامی ارتباطات و روابط خود با کرملین و کسانی که با وی ارتباط دارند را آشکار نماید".

در تاریخ 26 اکتبر، ترامپ در خصوص مناسبات آمریکا با روسیه گفت: "من می خواهم که، ما مناسبات خوبی با روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور داشته باشیم. من روس ها را نه دوست و نه دشمن خود محسوب می نمایم"

در عین حال جمهوری خواهان به انتقاد از سیاست های خصمانه ضد روسی کلینتون می پردازند: "هیلاری کلینتون همواره به طور منفی در مورد پوتین صحبت می کند. اگر وی پیروز انتخابات شود، در آن صورت ما چگونه رابطه خود با روسیه را ادامه دهیم؟"

انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا در روز 8 نوامبر امسال برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала