حدود 20 خبرنگار در زمان آتش بس انسانی در سوریه مورد اصابت قرار گرفتند (+ویدیو)

© Sputnik / Michael AlaeddinСотрудники правоохранительных органов у автобусов и машин скорой помощи в районе гуманитарного коридора, подготовленного для вывода мирных жителей и боевиков, у трассы Кастелло на севере Алеппо в Сирии
Сотрудники правоохранительных органов у автобусов и машин скорой помощи в районе гуманитарного коридора, подготовленного для вывода мирных жителей и боевиков, у трассы Кастелло на севере Алеппо в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار RT "مراد گازدییف" که چند هفته است که در شهر حلب واقع در سوریه فعالیت می کند، با تماسی تلفنی گزارش داد که چگونه گروهک های مسلح در بخش شرقی این شهر در حال تلاش برای اخلال در آتش بس می باشند.

به گفته وی، از صبح شبه این شبه نظامیان گذشته از این که به ساکنان بی گناه شهر که مجبور به ترک شهر خود هستند شلیک کردند، روزنامه نگاران از کشورهای مختلف که در صحنه فعالیت و حضور دارند را نیز مورد اصابت قرار دادند.
گازدییف، خبرنگار RT در این رابطه گفت:


"فقط ما نبودیم. اینجا ما حدود 20 نفر روزنامه نگار از کشورهای انگلیس، سوریه، روسیه بودیم که برای رسانه های مختلف بین المللی کار میکردیم و زیر حمله آتش قرار گرفتیم. ما در ایست بازرسی در انتظار بودیم. خودرو ما لرزید و این فقط یک لزرش عادی خودرو نبود. آنها ایست بازرسی را مورد هدف آتشبار سنگین قرار داده بودند. شمار تکرار این حملات تقریبا 10 بار بود. آنها این کارشان را هدفمند انجام دادند. پس از آن به مدت یک ساعت و نیم همه چیز آرام بود. به محض این که داشتیم از اطراف فیلم برداری و عکس برداری می کردیم، یک خمپاره دیگر در 15 متری اتوبوس ما و دیگر آوارگان شهر که در نزدیکی ایست بازرسی قرار داشت، منفجر شد. این اتوبوس ها حامل ساکنان بخش شرق حلب بودند که قرار بود آنها را از محل دور کند. همه با وحشت فرار می کردند و به دنبال سرپناهی برای نجات جان خود می گشتند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала