هواپیماهای فرودگاه های شهر دوبی: مسافران با تلفن همراه "سامسونگ گلکسی نوت 7" اجازه سوار شدن به هواپیما را ندارند

© REUTERS / Kim Hong-Ji/Fileهواپیماهای فرودگاه های شهر دوبی: مسافران با تلفن همراه "سامسونگ گلکسی نوت 7" اجازه سوار شدن به هواپیما را ندارند
هواپیماهای فرودگاه های شهر دوبی: مسافران با تلفن همراه سامسونگ گلکسی نوت 7 اجازه سوار شدن به هواپیما را ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش مرکز خبری دوبی : در دو فرودگاه دوبی، اگر مسافری با خود تلفن "سامسونگ گلکسی نوت 7" به همراه داشته باشد، اجازه سوار شدن به هواپیما را نخواهند داشت.

به گزارش این مرکز: "فرودگاه های شهر دوبی، حمل تلفن همراه "سامسونگ گلکسی نوت 7" را در تمامی پرواز های شرکت های هواپیمایی این شهر ممنوع اعلام نموده است".

پیش از این شرکت های هواپیمایی Etihad و Flydubai، حمل این مدل گوشی تلفن همراه به هواپیماهای خود را ممنوع اعلام کرده بودند. این دو شرکت از مسافران می خواهند، تلفن های فوق را با خود داخل هواپیما نیاورده، و همچنین آنها را در چمدان های خود به قسمت بار نیز تحویل ندهند".

گوشی همراه گلکسی نوت 7  از روز 19 آگوست وارد بازار گردید، اما در روزهای نخستین سپتامبر به علت انتشار گزارشهایی در خصوص آتش گرفتن این نوع گوشی در هنگام شارژ، حدود 2.5 میلیون دستگاه از این مدل از بازار جمع گردید. برخی شرکت های آمریکایی فروش این نوع مدل از گوشی های سامسونگ را متوقف نموده اند. شرکت سامسونگ نیز به طور موقت در تولید و فروش این گوشی وقفه ایجاد کرده است.

پیش از این کشورهای ایالت متحده آمریکا، اسرائیل و ژاپن، ممنوعیت حمل این گوشی را در هواپیماهای خود اعلام نموده بودند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала