واکنش وزارت دفاع روسیه به اتهام انگلیس علیه مسکو در مورد تداوم جنگ سوریه

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationОфициальный представитель Минобороны России генерал-майор Игорь Конашенков во время пресс-брифинга
Официальный представитель Минобороны России генерал-майор Игорь Конашенков во время пресс-брифинга - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در واکنش به سخنان وزیر دفاع انگلیس در باره اقدام نظامی روسیه در سوریه و عواقب خطرناک آن برای این کشور گفت هنوز معلوم نیست بریتانیا به چه دستاوردی در سوریه دست یافته اما تتایج عملیات نیروی هوافضای روسیه در این کشور برای همه معلوم و آشکار است.

پیش از این مایکل فالون، وزیر دفاع بریتانیا در برنامه شبکه تلویزیونی بی بی سی اظهار داشته بود که مسکو قاطعانه در تلاش برای تداوم و تشدید جنگ داخلی در سوریه است و باید به سزای عملیات خود در حلب برسد.

سرتیپ کوناشنکوفدر پاسخ به این سخنان گفت: "بهتر بود اقای فالون به جای سخنان پوچ در باره مسئول بودن روسیه در قبال تحولات اخیر سوریه از جمله حلب، به این موضوع فکر کند که در پی عملیات بریتانیا در سوریه چند نقطه مسکونی از دست تروریست ها بازپس گرفته شده و به زندگی مسالمت آمیز باز گشته است؟ و چند فونت کمک بشردوستانه به مردم مصیبت دیده این کشور رسانده شده است؟ آقای فالون، به این سئوال پاسخ دهید!"

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала