شویگو: سلاح روسی قابلیت اطمینان و ثمربخشی خود را در سوریه نشان داد

© Sputnik / Grigoriy SisoevМинистр обороны РФ Сергей Шойгу выступает на заседании в рамках Международного военно-технического форума "АРМИЯ-2016"
Министр обороны РФ Сергей Шойгу выступает на заседании в рамках Международного военно-технического форума АРМИЯ-2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد تسلیحات امروزی روسی در مجموع قابلیت اطمینان و ثمربخشی خود را در جریان عملیات جنگی در سوریه نشان دادند.

وزیر دفاع روسیه در کنفرانس فناوری نظامی درباره تکامل تسلیحات با در نظر داشتن تجارب روسیه گفت: بسیاری از انواع مدرن تسلیحات روسی در شرایط دشوار صحرایی از بوته آزمایش عبور کرده قابلیت اطمینان و ثمربخشی خود را نشان دادند".
شویگو یادآور شد که یک سال است نیروهای مسلح روسیه ماموریت های رزمی را در سوریه اجرا می کنند و "طی این مدت در تثبیت اوضاع در سوریه ،آزاد سازی بخش بزرگی از اراضی این کشور از گروه های جنایتکار تروریسم بین المللی و رو به راه کردن کار مرکز روسی مصالحه طرفهای متخاصم توفیق حاصل شده است".
وزیر دفاع روسیه یادآور شد نیروی هوا ـ فضای روسیه محل های تجمع شبه نظامیان و مواضع آنها را بمباران کرده، به مردم سوریه کمک های انسانی رسانده و همچنین "دیگر ماموریت های مهم را اجرا کرده است". شویگو افزود:" تجربه عملی تیراندازی با سلاح های دقیق و دوربرد از شناورهای سطحی و زیردریایی ها مستقر در حوضه های دریاهای خزر و مدیترانه حاصل شده است. هواپیماهای استراتژیک در محیط جنگی واقعی برای نخستین بار موشک های جدید هواپایه "خ 101" با برد حدود 4500 کیلومتر را به کار بردند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала