معشوقه سابق بیل کلینتون برای حمایت از ترامپ در مناظره انتخاباتی حضور می یابد

© AFP 2023 / Saul LoebКандидат в президенты США Хиллари Клинтон и ее муж, экс-президент США Билл Клинтон
Кандидат в президенты США Хиллари Клинтон и ее муж, экс-президент США Билл Клинтон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جنیفر فلاورز معشوقه بیل کلینتون رییس جمهور سابق این کشور برای حضور در نخستین مناظره انتخاباتی این نامزد با هیلاری کلینتون دعوت کرد.

احتمال حضور معشوقه سابق بیل کلینتون در مناظره انتخاباتی جنجال زیادی در آمریکا به پا کرده است.
جنیفر فلاورز شنبه خبر حضورش در مناظره را تایید کرد و در حساب توییتر خود نوشت: "سلام دونالد، تو می دانی که من در کنار تو هستم. حتما در مناظره حضور خواهم داشت!"

این ماجرا در حالی اتفاق افتاده که هیلاری کلینتون از مارک کوبان سرمایه گذار آمریکایی و صاحب باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس برای حضور در مناظره دعوت کرده است.
مارک کوبان که یکی از طرفداران جدی هیلاری کلینتون به شمار می آید، هفته گذشته در حساب توییتر خود نوشت ستاد انتخاباتی کلینتون به او این حق را داده است که در نخستین مناظره انتخاباتی وی با دونالد ترامپ حضور یابد.
این میلیاردر آمریکایی مخالف ترامپ است و چندی قبل رسما حمایت خود را از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون اعلام نمود.

خبر حضور این بازرگان در مناظره انتخاباتی فوری با واکنش دونالد ترامپ مواجه شده که در تویتر خود نوشت: "گر مارک کوبان احمق و کسی که معروف به خیر شکست خورده است، می‌ خواهد در ردیف جلوی مناظره بنشیند، من جنیفر فلاورس را در کنار او قرار خواهم داد!"

جنیفر فلاورس مدل و بازیگر آمریکایی است که در جریان مبارزات انتخاباتی بیل کلینتون در سال 1992 خبرساز شده بود.
هرچند بیل کلینتون در آن زمان رابطه عاشقانه اش با فلاورز را رد کرده بود اما در سال 1998 در حین ادای شهادت در دادگاه تایید کرد که بین او و این بازیگر روابطی وجود داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала