ناسا قصد ندارد برج های فلکی را تغییردهد

© Fotolia / sdecoretناسا قصد ندارد برج های فلکی را تغییردهد
ناسا قصد ندارد برج های فلکی را تغییردهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیام جدید ناسا، که در شبکه آموزشی خبرگزاری Space Place منتشر شده است مانند بمبی در اینترنت منفجر شد.

در رسانه ها، اطلاعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه دانشمندان تصمیم گرفته اند برج های فلکی را برای اولین بار طی دو هزار سال تغییر دهند و این بدان معناست که 86 درصد از ما باید در برج فلکی دیگری قرار بگیریم.
بسیاری بعد از شنیدن این خبر احساساتی شدند اما در واقع این تنها ازبین رفتن و نابودی یک افسانه است. در واقع دانشمندان ناسا یک بار دیگر ثابت کردند: طالع بینی هیچ وجه مشترکی با ستاره شناسی و علم ندارد. این مقاله در صفحه مربوط به کودکان خبرگزاری هوافضا منتشر شد تا این نسل در حال رشد تفاوت ها را درک کنند.
برج های فلکی در بابل باستان اختراع شد. آن زمان ستاره شناسان متوجه شدند: طی یک سال ، 13 صورت فلکی عبور می کند و بدانن معناست که 13 چرخه دارد. برای اتصال به چرخه ی تقویم قمری که بر اساس آن در تمدن باستان زندگی میکردند، تصمیم گرفتند که چرخه اضافی را دور بیاندازند. این حقیقت بحث و جدل زیادی را در شبکه به وجود آورد که نشان جدید از 13 صورت فلکی تشکیل شده است. نشان جدید و سیزدهم باید مارافسای باشد و صورت فلکی مربوطه بین عقرب و قوس قرار دارد. سخنگوی خبری ناسا ، جین برون خاطر نشان کرد که خبرگزاری نگران چنین واکنش رسانه ای بود. او تاکید کرد که ناسا به برج های فلکی هیچ علاقه ای نداشته و قصد ندارد که آنها را تغییر دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала