تصویر سیاه شده ورزشکار زن والیبال ساحلی مخصوص رسانه های مسلمان

© Sputnik / Nina Zotinaتصویر سیاه شده ورزشکار زن والیبال ساحلی مخصوص رسانه های مسلمان
تصویر سیاه شده ورزشکار زن والیبال ساحلی مخصوص رسانه های مسلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داستان عکسی از بازی والیبال ساحلی بین تیم های آلمان و مصر به طور غیر منتظره ای فرا گیر شد.

نمایندگان جهان اسلام عکس ویژه ای خودشان را منتشر کردند. اما کاربران اینترنت متوجه نشدند که این عکس را توئیتری انجام داده است که خبرگزاری ایرانی را به تمسخر می گیرد.
کاربران شبکه متوجه عکسی شدند که در آن دو دختر از مصر و آلمان در حالی که در دو طرف تور والیبال ایستاده اند ، ناخواسته دو نمونه از لباس های شنا را به نمایش می گذارند. بازیکن تیم آلمان لباس شنای ورزشی معمولی پوشیده بود و رقیبش از تیم مصر نمونه ی مخصوص بیکینی را به تن داشت.
بازیکن مصری شلوار و بلوز چسبان با کلاه پوشیده بود که تنها صورت ، کف دست و کف پایش پیداست.

شوخی های زیادی در خصوص این عکس منتشر شد که اختلاف دو نوع از فرهنگ را به نمایش می گذارد. در عین حال عصر روز دوشنبه نمایندگان توییتر که باصطلاح خبرهای خبرگزاری ایرانی " تسنیم" را منتشر می کند ، نمونه عکس خود را به نمایش گذاشتند: این صفحه تصویری با متن " حضور زنان مصری در لباس پوشیده در بازی های المپیک در بخش والیبال ساحلی در ریو 2016" توجه رسانه های بین المللی را به سمت خود جلب نمود. اما در زیر این متن خوانندگان تنها ورزشکاری از مصر را می دیدند و تصویر نماینده ی آلمان در لباس شنای سنتی حذف شده بود.
علی رغم اینکه توئیتر در ارتباط با رسانه های رسمی ایران شوخی می کند اما بسیاری از رسانه ها ی خبری و کاربران شبکه ها این شوخی را جدی گرفته و در خصوص تفاوت ذهنیت دو فرهنگ بحث و نتیجه گیری کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала