تقلید اینستاگرام از نرم افزار گفتگوی اسنپ-چت

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezinstagram
instagram - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اینستاگرام خدمات جدیدی به کاربران خود ارائه کرده است که بدین ترتیب هر کاربر می تواند مطالب ارسالی در صفحه اینستاگرام خود را بعد از 24 ساعت حذف نماید.

خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از "یونیورسیتی هرالد" نوشت که مدیر اینستاگرام مستقیما اعلام کرده است که این قابلیت را از روی برنامه گفتگوی "اسنپ چت" تقلید کرده است.

این نرم افزار یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌باشد که توسط" ایوان اشپیگل" از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایند. پس از آن می ‌توانند آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً "Snaps" نامیده می‌شوند. کاربران می ‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند.

تا بحال کمتر کسی از مدیران ارشد یک شرکت فن آوری اطلاعات مستقیما و بدون پرده پوشی به کپی برداری خود از یک شرکت دیگر اعتراف کرده بود. مدیر اینستاگرام چندین بار به شایستگی برنامه گفتگوی اسنپ چت اشاره کرده بود و  قابلیت های آن را تحسین نموده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала