کمک های مالی خرید موتور سیکلت برای قهرمان نیس

© AFP 2023 / Bertrand LangloisПроявивший героизм при столкновении с террористом в Ницце сотрудник аэропорта Франк получает медаль от главы регионального совета "Прованс - Альпы - Лазурный берег" Кристиана Эстрози
Проявивший героизм при столкновении с террористом в Ницце сотрудник аэропорта Франк получает медаль от главы регионального совета Прованс - Альпы - Лазурный берег Кристиана Эстрози - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رادیوهای فرانس اینفو و فرانس بلو اطلاع دادند : در فرانسه برای خرید موتور سیکلت جدید برای فرانک پول جمع می کنند . او کسی است که شجاعانه در ساحل انگلیسی سعی کرد کامیون را در روز عملیات تروریستی متوقف کند.

برنامه خود جوش " موتور سیکلت برای قهرمان" را دو شهروند دپارتمان مانش از طریق اینترنت شروع کردند. بسیاری از فرانسوی ها به این ابتکار پیوستند و میزان کمک های مالی از سطح درنظر گرفته شده بالاتر رفت و به 21 هزاریورو رسید. جمع آوری پول ها ادامه دارد. تصمیم گرفته شد که بخشی از این پول ها به بیمارستان نیس اختصاص یابد ، جایی که ده ها نفر از زخمی ها برای درمان در آن بستری هستند.


مبتکران جمع آوری کمک های مالی خاطر نشان کردند که این کار را نه تنها برای این انجام داده اند که از شهروند نیس تشکر کنند بلکه کاملا روشن و واضح است که او هیچ پولی برای بیمه موتور سیکلت دریافت نخواهد کرد برای آنکه عملا خودش آنرا از بین

атака ницца - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حمله تروریستی در شهر نیس فرانسه
 برده است. "

عصر روز 14 جولای کارمند سازمان گمرک فرودگاه نیس در ساحل انگلیسی بود ، جایی که همراه با همسرش از آتش بازی روز جشن لذت می برد. او بعد از آنکه متوجه شد کامیون در ساحل حرکت کرده و در آن تروریستی قصد دارد به مردم حمله کند ، موتور خود را روشن کرد و به دنبال کامیون رفت. او عمدا موتور را زیر چرخ های کامیون فرستاد تا آنرا متوقف کند.

او از پنجره ی باز کامیون موفق شد چند ضربه به صورت تروریست بزند اما راننده اسلحه را در آورد و سعی کرد به سمت او شلیک کند که خوشبختانه تیرهایش به خطا رفت. کامیون متوقف شد و پلیس آنرا محاصره کرد و به تروریست شلیک نمود.
کریستین استروزی ، سیاست مدار برجسته ، معاون شهردار نیس و رئیس کل منطقه ساحل پروانس الپ- لازور به فرانک مدال شهر برای قهرمانی و شجاعتش تقدیم کرد. برخی از نمایندگان اجتماعی خواستار اعطای نشان افتخار به فرانک هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала