تمام فعالیتهای اینترنتی داعش در مالزی مسدود شد

© REUTERS / Dado RuvicA man types on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016
A man types on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مالزی پس از افزایش تبلیغات گروه تروریستی داعش برای جذب افراط گراهای این کشور، ده ها وب سایت و لینک تبلیغی تفکرات این گروه تروریستی به زبان مالایی را مسدود کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایرنا، وزارت ارتباطات و چند رسانه ای مالزی روز جمعه اعلام کرد در مجموع 11 وب سایت و 22 لینک 'یو.آر.ال' که درگیر انتشار تفکرات داعش به زبان مالایی بودند، مسدود شدند.
وزارت ارتباطات و چند رسانه ای مالزی اعلام کرد که نظارت مستمر برای جلوگیری از گسترش تفکرات گروه تروریستی از طریق رسانه های اجتماعی افزایش می یابد، اما در این مسیر همکاری همه طرف ها مهم است. به نوشته تارنمای 'نیو استریت تایمز'، 'صالح سعید کرواک' وزیر ارتباطات و چند رسانه ای مالزی، گفت: با توجه به اینکه داعش در ایجاد وب سایت های جدید و شبکه های اجتماعی بسیار فعال است، عموم مردم باید هرگونه اطلاعات در مورد این موضوع را در اختیار مراکز قرار دهند.
گروه تروریستی داعش پس از فراخوان اخیر این گروه در سوریه برای پیوستن افراط گراهای منطقه جنوب شرق آسیا به گروه ابوسیاف در جنوب فیلیپین، در مالزی فعال تر شد و یک نشریه مالایی زبان نیز در این کشور منتشر و توزیع کرد.
این نشریه در شبکه های اجتماعی نیز به طور گسترده توزیع شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала