خبرنگار زن ایرانی: در میان قربانیان حمله تروریستی نیس، مسلمانان زیادی دیده می شدند

© REUTERS / Eric Gaillard Английская набережная в Ницце после теракта
Английская набережная в Ницце после теракта - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک خبرنگار ایرانی ملقب به "مریم ویولت" که برای تفریح به فرانسه سفر کرده و از نزدیک شاهد این حادثه بود، به روزنامه "The Guardian" اعلام کرد که در میان کشته شدن، تعداد زیادی مسلمان دیده می شد.

атака ницца - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
حمله تروریستی در شهر نیس فرانسه
به گفته ی او، بسیاری از قربانیان و مجروحین زن، حجاب اسلامی داشته و به زبان عربی صحبت می کردند. برای مثال، یک زن نام دختر خود را صدا می زد و خانواده ای نیز به دنبال مادر خود بودند.
مقامات فرانسوی تلاش برای تشخیص هویت قربانیان حادثه را ادامه می دهند. بدین منظور گروهی متخصص از پاریس نیز برای کمک به تعیین هر چه سریعتر هویت کشته شدگان به شهر نیس آمده اند.
اواخر پنجشبنه شب مصادف با 14 ژوئیه، مردم برای مشاهده ی جشن آتش بازی و پرتاب فشفشه به افتخار روز ملی فرانسه در مسیر کنار پلاژ شهر نیس جمع شده بودند که ناگهان یک خوردو سنگین مردم بی گناه را زیر گرفت. شاهدان عینی ماجرا می گویند که این کامیون حدودا 2 کیلومتر در این مسیر با سرعت بالا و حرکات زیگ زاگی، مردم را زیر چرخ های خود له کرد. گذشته از این، راننده ی کامیون به سمت مردم تیراندازی نیز می کرد. سرانجام این حادثه با تیراندازی پلیس به راننده و کشتن او پایان یافت. بر اساس آخرین اخبار دریافتی، شمار قربانیان این حادثه نزدیک به 85 نفر اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала