حماقت و اعتماد بریتانیایی ها به تبلیغات به جنگ با روسیه می انجامد

© REUTERS / Kevin CoombsVote leave supporters stand outside Downing Street in London, Britain June 24, 2016 after Britain voted to leave the European Union
Vote leave supporters stand outside Downing Street in London, Britain June 24, 2016 after Britain voted to leave the European Union - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیتر هیتچنس خبرنگار TheDailyMail می نویسد : مقامات بریتانیا کشور را به درگیری " احمقانه ای " با روسیه می کشانند. به گفته ی وی ، برخی از شهروندان بریتانیا که تا به امروز از جنگ در عراق درس نگرفته اند ، با توسعه حوادث اینچنینی مخالفت نکرده و با فراغ بال به دولت اجازه می دهند که فریبشان دهد.

هیتچنس این سوال را مطرح می کند: " چگونه رای دهندگان به ظاهر مسئول امروز از دست کسانی فریب می خورند که سعی دارند ما را به درگیری احمقانه با روسیه بکشند؟" به نظر او چنین افرادی کمتر از کسانی نیستند که درگیری در لیبی یا ادامه بمباران در سوریه را حمایت می کنند.
همانطور که این خبرنگار می نویسد، تبلیغات با استفاده از استدلال های مبرهن و واضح سعی دارد ولادیمیر پوتین را هیتلر جدید معرفی کند اگرچه هر کسی که واقعیت های روسی را می داند می فهمد که واقعی نیست. در عین حال لندن ارتش خود را به اوکراین می فرستد ، کشوری که جزء متحدین نیست.
هیتچنس می گوید: بریتانیا ، تصمیم احمقانه ای برای ارسال 650 سرباز به لهستان و استونی گرفته است. این در واقع پاسخ به " تهدید روسی " به آن کشورهاییست که هیچ گونه نشانی از تهدید در آنجا نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала