رهگیری حرفه ای  هواپیماهای آمریکایی توسط نیروی هوایی روسیه

© AFP 2023 / Ted Aljibeشناسایی یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی دیگر بر فراز دریای ژاپن در نزدیکی مرز روسیه
شناسایی یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی دیگر بر فراز دریای ژاپن در نزدیکی مرز روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هوابرد روسیه در اکثر موارد به صورت حرفه ای هواپیماهای نیروی هوایی آمریکایی را رهگیری می کند . این نظر فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا ژنرال فرانک گرنتس است که در مقاله ی روز سه شنبه در روزنامه ی حرفه ای آمریکایی Air Force Times چاپ شد.

وی خاطر نشان نمود: " ما اغلب با هواپیماهای روسی در عرصه ی هوای بین المللی و خارج از مرزهای آن برخورد می کنیم. اکثر این رهگیری ها همانند گذشته حرفه ای هستند اما با گذشت زمان این بحث در خصوص خدمه ی حرفه ای بروز می کند ، که اعمالشان ما را مجبور می کند به آنها توجه نشان داده و این پرسش را مطرح کنیم: آنها چه می کنند؟

منبع این روزنامه در رهبریت نیروی هوایی آمریکا اطلاع داد که تعداد رهگیری هایی که آمریکا آنها را خطرناک می شمارد در واقع بیشتر نشده اند فعلا بیشترین میزان در سال 2014 بوده است. وی همچنین یادآوری کرد که پرواز در فاصله ی 50 فوتی (15.2 متر) خیلی هم نزدیک نیست و این برای ما امن است. وی افزود: روسیه مسیر های پروازهای روزانه اش را می داند ، آنها بر اساس گرافیک قرار داده شده پرواز می کنند.

پیشتر نماینده رسمی نیروهای نظامی روسیه ژنرال ایگور کوناشنکوف گفته بود که تمامی پروازهای هواپیماهای روسی مطابق با حقوق بین المللی استفاده از فضای هواییست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала