فیلم روسی " خدمه پرواز" بر روی پرده سینماهای ایران و کشورهای خاورمیانه

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Премьера фильма "Экипаж"
Премьера фильма Экипаж - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم روسی " خدمه پرواز" به کارگردانی نیکولای لبدوف ، تولید سال 2016 ، در برخی از کشورهای خاور میانه از جمله ایران و مصر به نمایش در خواهد آمد. " کامرسانت" به نقل از صاحب شرکت بوتا فیلم ، ماریا ایوانوا و نماینده ی " سنترال پارتنتر شیپ" که کار توزیع این فیلم را برعهده دارند ، این خبر را منتشر کرد.

به گفته ی ایوانوا، در صورت نمایش فیلم " خدمه پرواز" در خاور میانه ، در واقع اولین فیلم از زمان شوروی خواهد بود که به سینماهای محلی این کشورها راه یافته است.
به گفته ی مدیر کل سنترال پارتنرشیپ ، پاول استپانوف ، فیلم " خدمه پرواز" اولین فیلم سینمایی روسی خواهد بود که در لبنان ، امارات متحده ی عربی ، اردن، کویت، بحرین، عمان، قطر و ایران و همچنین اولین فیلم بعد از وقفه ای طولانی در مصر به نمایش در می آید.
این فیلم در کشورهای حاشیه بالتیک به نمایش در آمد که 300 هزار دلار فروش داشت ، ترکیه و فرانسه نیز حق پخش آنرا دریافت کرده اند اما تاریخ نمایش مشخص نشده است.
فیلم " خدمه پرواز" که 21 آوریل سال جاری در روسیه به نمایش در آمد در حال حاضر پرفروشترین فیلم تولید روسیه است 22.56 میلیون دلار فروش داشت. موضوع این فیلم بر اساس فیلم اصلی " خدمه پرواز" 1979 است که کارگردان آن الکساندر میتا بود. نقش های اصلی در فیلم جدید را هنرپیشه ها دانیل کازلوف و ولادیمیر ماشکوف بازی می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала