اینترنت روسی، سومین اینترنت در جهان از لحاظ اطمینان

© Fotolia / VchalupПароль для входа в компьютерную систему
Пароль для входа в компьютерную систему - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اینترنت روسیه پس از اینترنت بریتانیا و آمریکا از لحاظ قابلیت اطمینان در جهان در مکان سوم قرار دارد. این مطلب در گزارش تحلیلی شرکت Qrator Labs اعلام شده است که به دفاع از سیستم های اینترنتی در مقابل حملات سایبری یا "حملات محروم سازی از سرویس" اشتغال دارد.

بخش های ملی اینترنت در 236 کشور جهان (تمام کشور های که اینترنت در آنها کار می کند) در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است. شرکت Qrator Labs این را که پیامد های قطع کار بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در هر کشور برای این بخش ملی اینترنت تا چه حد شدید است و در اینصورت چه درصدی از شبکه ها از خارج غیر قابل دسترس خواهد شد، مورد مطالعه قرار داد.
در نتیجه معلوم شد اگر کار "روس تله کوم" بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در روسیه قطع شود حداکثر 5.5 درصد شبکه های بخش روسی اینترنت از کار خواهند افتاد.
بریتانیا از لحاظ قابلیت اطمینان اینترنت خود در مکان اول قرار گرفت چون قطع کار Virgin Media، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این کشور باعث از کار افتادن فقط 3.4 درصد شبکه های بخش بریتانیایی اینترنت خواهد شد. آمریکا از این لحاظ دو است. قطع کار TATA ، بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این کشور ارتباط بین المللی 5 درصد شبکه های ملی این کشور را قطع می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала