مبارزه داعشی ها با آنتن های ماهواره ای آغاز شد

© AP Photo / Stephan JansenСпутниковая тарелка Федеральной разведывательной службы Германии
Спутниковая тарелка Федеральной разведывательной службы Германии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرکردگان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) آغاز مبارزه با آنتن های ماهواره ای در شهر رقه در سوریه و شهر موصل در عراق را اعلام کردند.

روزنامه بریتانیایی "تلگراف"می نویسد این مبارزه در رابطه با نگرانی های داعش به خاطر حملات هوایی است. به نوشته این روزنامه روز 31 مه داعشی ها ویدئویی را منتشر کردند که در آن درباره امکان استفاده از آنتن های ماهواره ای برای وارد کردن ضربات هوایی به تاسیسات تروریست ها صحبت می شود. در این ویدئو همچنین نشان داده شده که چگونه مقامات محلی تابع داعش اوراقی درباره ضرورت از بین بردن آنتن های ماهواره ای دربین ساکنان موصل منتشر می کنند.
در پایان ویدئو روند از بین بردن آنتن های ماهواره ای نشان داده می شود. داعشی ها همچنین تلویزیون ها و وسایل پخش ویدئو را از بین می برند.
شبه نظامیان در شهر رقه نیز ویدئوی مشابهی منشر کردند. آنها ساکنان رقه را به از بین بردن آتن های ماهواره ای تا آغاز ماه مبارک رمضان یعنی تا 7 ژوئن فرا خواندند.
بعید نیست که ناقضان دستور داعشی ها به شدت مجازت شوند. روزنامه "تلگرام" خاطرنشان می سازد که سال گذشته تروریست ها دو کودک روزه خوار را اعدام کرده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала