رادیو اسپوتنیک جایزه آکادمی سخن پراکنی رادیویی ترکیه را دریافت کرد

© Sputnik / Konstantin Chalabovاطلاعیه
اطلاعیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رادیوی خبری RS FM که به پخش برنامه های رادیو اسپوتنیک در ترکیه اشتغال دارد، به دریافت جایزه آکادمی سخن پراکنی رادیویی ترکیه تحت عنوان "سپاس بخاطر داشتن سهم در تقویت دوستی ملت ها"، بزرگترین جایزه در این کشور در زمینه سخن پراکنی رادیویی نایل آمد.

امروز 6 ماه مه دومین مراسم رسمی اهدای جوایز آکادمی سخن پراکنی رادیویی ترکیه به موفق ترین ایستگاه های رادیویی و کارکنان رادیو برگزار شد که در چارچوب آن رادیوی خبری RS FM که به پخش برنامه های رادیو اسپوتنیک در ترکیه اشتغال دارد، به دریافت جایزه "سپاس بخاطر داشتن سهم در تقویت دوستی ملت ها" مفتخر شد.
ماهر بوتیدزه، ویراستار ارشد "اسپوتنیک ترکیه" و رادیوی خبری RS FM پس از دریافت جایزه گفت:

" ما از اولین روز پخش برنامه های خود با توجه خاصی درباره مسائل حساس برای جامعه ترکیه سخن می گوئیم. رادیوی ما که مهارت تخصصی، تجربه و داشتن ویراستاران مختلف الابعاد و گوناگون و نویسندگان و مجریان با اعتبار ومشهور از جمله خصوصیات بارز آن است، با فعالیت خود تلاش می کند اهمیت رادیو به عنوان یکی از رسانه های گروهی را به معرض نمایش بگذارد.
جایزه ای که امروز دریافت کردیم، برایمان مهم و عزیز است. این شاهد روشن مطابقت داشتن برنامه های "اسپوتنیک ترکیه" با استانداردهای بین المللی است. ما امیدواریم دسترسی به منابع خبرگزاری اسپوتنیک که مسدود شده، در آینده نزدیک احیا شود. تنش سیاسی نباید بر فعالیت خبرنگاران و ایستگاه های رادیویی تاثیر بگذارد. ما کار خود را انجام داده و به آن ادامه خواهیم داد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала